slide show

JOHANNA TRÄNING

Som rubriken lyder. Dressyr träning för Johanna idag. Gick bra, får inte genom vänster sidan osv. Tränade på övergångar och bakdels-vändningar. Övergångarna vart inte så jätte bra, jag glömmer att rida med benen och arslet så jag lägger allt på handen, då är det inte konstigt att han stretar emot. Johanna fick ryta åt mig att använda benen, känns ändå fett bra att man klart får reda på vad som är rätt och fel. Hon säger även klart och tydligt när vi gör bra saker, och det gillar vi!:)

Bakdels-vändningarna gick rätt bra. Fattade inte riktigt hur man skulle göra men när hon visade gick hissen ända upp!;) Men dock måste vi finslipa lite, KÖTTA!
Tack för hjälpen Johanna!:)

Prinsen vart dö svettig för han har riktigt ponnie ponnie päls. Och såklart var vattnet avstängt så jag fick pendla med en svamp fram och tillbaka från boxen för att tvätta bort all svett. Allt för honom.



Nu ska jag tuffa vidare mot tv:n och livrädda emma som har tvingat sig själv att kolla på Paranomal Activy 2.
Hörs imorgon peeps! /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0