slide show

DAGENS RIDPASS

Vart bak på banan i mörkret. Som tur, finns det lampor allafall. Själva passet gick riktigt bra!! Han är inte lika bråkig längre, vi red förbi ingången i höger varv och på det, så kom vi i förvänd galopp och han försökte inte ens att smita!! Lycka! Förövrigt var han duuunder fin och jag har kommit ner i sadeln lite bättre. Han är till freds med det jag gör och han hänger på och gör som han ska! Awezome!

Red i ca 30min för hovslagaren skulle komma ganska så direkt efter. Nya dojjor med brodd hål och snösulor, check! Vintern är ju påväg känns det som, iskallt hela dagen. Men det klagar vi inte på för då kommer snööön snart hoppas jag!!:D

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska snart gå ner till soffan och glo lite på tv:n innan sängen.


En av dom nya bilderna som ligger ute på headern, kolla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0