slide show

DAGENS RIDPASS

Red dressyr bak på banan. Gick rikigt bra, han kändes näsan lika fin som förra gången vilket är heelt awezome! Vi gjorde förvänd galopp halft igenom och sen ett byte efter två steg på kort sidan. Gled på galant, tills han viste precis vad ha skulle göra, då bytte vi till lite jobb på diagonalen t.ex skänkelvikingar, ökad&mellan trav. Han kändes riktigt fin. Galopp abetet var lite stutsigt och jag hade lite svårt att sitte ner. Men där trände vi på att korta upp galoppen några steg, sen öka på, samt lite avbrott och fattningar från skritt.
Vilken skillnad på ponny måste jag säga! Orkar mer, bär upp sig, kör som man säger och tuggar på bettet, vad mer kan man begära?! :) My best!
Imorgon är det klubbtävling, 80&90cm två faser. Inte många själar som komme vara med. Det är jag och Nattis i 80, och jag är själv i 90. Great! Då får det gå som det går;) Men vi hoppas på en felfri ruda och att jag komme ihåg banan! Haha, jag är ganska duktig på at glömma omhoppningen. Mamma kommer antagligen filma, som kommer komma upp här sen. Stay around! :)
PUSS/t
Gammalt ponny minne sen i vintras 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0