slide show

DAGARNA

Nu var det sååhääär länge sen jag skrev.. igen. Mycket på schemat som alltid. Tänkte göra en sammanfattning på alla dagar jag inte har skrivit.

Har ridit och kört det gammla racet. Han har vart riktigt fin den senaste tiden. Det blir mycket dressyr nu eftersom jag hinner inte rida ut i skogen förns det blir mörkt på vardagarna.

Det är julshow uppe på kklubben snart också, så vi i dressyrlaget håller på att sätta ihop en kadrilj tillsammans, som vi sedan ska rida för publik. Mamma kommer nog filma så det kommer upp här senare:)

Vi har även skilt på Lester&Brisko då han är rädd för honom Lester tar hans hö och käkar upp hans täcken. Så han har flyttat ihop med Christines (www.leksandsryttarna.blogg.se) ponny, Kiko. Dom funkar bra ihop, dom varken bråkar eller myser. Men dom kommer säkert bli tajtare senare. Vi släppte ihop dom igår:) Har tyvärr inga bilder eller filmer. Men det kommer nog komma eftersom.

SÖNDAG 27/11

Hoppade för Emma Danielsson uppe på klubben. Gick riktigt bra, bra och roliga övningar. Jobbade med bommar framför hinder, och tre hinder på raken med 17m mellan varje. Vi fick till det där suget i bakbenen som både jag och Emma sökte efter. När det kom blev allt mycket roligare och bättre för oss båda!:) Finns inte så mycket mer att säga än att det gick riktigt bra! Fin fina ponny!

Uppdaterar kanske mer senare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0