slide show

Heldag

tjenA!
Förlåt att ni inte fick ett inlägg imorse. Men jag och Emma vaknade så sent sen vart det fullfart till tsallet där jag har vart hela dagen. Ridpasset idag gick bra. Men det är bara en sak.. vi tränade på programet och när man gör mellan galopp på digonalen och sedan trav då lägger han sig på och barar rusar. Jag tar ju tag i honom men då blir han bara sur och galopperar på stället. Några tips?? Det är väll bara att tragla på. Jaja.. sen när jag var klar med det så myste jag och stäs fräs lite eller lite och lite? En timme ungefär. Hon är så gooo. Fick några fina bilder som ni ska få. Tack för lånet Johanna!:) Emma ( www.silvershamrock.bloggplatsen.se ) myste lika mycket med Jolly. Frågade inte Sara men hoppas det var okej:) Han vart så ledsen när Stacy blev omhändetagen och inte han. Tror Stacy har gått upp ett kilo från idag.. har tryckt i henne lite godis. Haha. Hon vart glad iaf. Blir ett litet konstigt slut nu... Men jag uppdaterar mer ikväll hoppas jag!
CIAO//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0