slide show

Full fart...

Hellu!

Nu har jag lite blogglust så jag struntar i om inget är gjort det får komma sen. Det har iaf gått jätte bra med Brisko på senaste tiden. Vi hoppade i onsdags för Mia. Gick mycket bättre än jag hade kunnat drömma om. Jag var hel nöjd med honom då. Så när vi kom hem fick han en sval dusch och streschade ben (stavning) sen fick han gå in i boxen och äta lite, tror han var ganska nöjd efter det. Så i torsdags fick han vila och stå ute i gräs hagen och äta hela dagen. I fredags red vi bak på banan som inte gick bra alls pga hårt underlag, så vi red i ca.30min. Igår red vi för AnnMarie. I början tog han inte min skänklar alls, det tog ett och ett halvt var för att jag skulle kunna göra halt tillslut fick jag rycka tag i honom. Då lyssna han. AnnMarie hoppade också upp en sväng det gick väldigt bra. Sen på slutet hade jag honom mellan hand och skänkel, jag kunde göra vad jag ville och han liksom -jaja gör som du vill. Det var riktigt kul! Idag har han fått vilat. Alltså har han fått stått i gräshagen hela dagen. Imorgon åker jag till Göteborg med Linnea, så då kommer han nog stå dom mesta dagarna om inte Christine eller Johanna rider honom. På tal om Johanna, hon var och tävlade idag. Hon och sin häst Anastacia (Stacy) var verkligen hur fina som helst, dom kom trea i Mvs B:4 idag, och igår kom dom också trea fast jag vet inte vilken klass. Det är bra häftigt att se när dom rider så höga klasser, det är en sån stor skillnad mot mig som skruttar runt på L:C banor. Imorgon drar jag och Linnea till Göteboorg som sagt, det blir Lisseberg 2dagar och Shopping två dagar och lite sol och bad 1dag! Det blir galeet bra! Ha det så bra nu!

Puss T

Våran första träning för uffe då jag inte rammla av;)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gullig du är! :) Du får prova själv sen vettu, din pålle kan ju också ;)

2011-07-09 @ 14:21:06
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till johanna!



Haha, dom klasserna får nog vänta ett tag;)

2011-07-11 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0