slide show

hjärn släpp??

Hejsan alla glada!

Kom nyss hem från stallet. Blev tyvärr ingen hoppning för clara och linn tränade dressyr så det vart lite litet. Men det får bli imorgon, då får ni en film! Jag lovar! Passet idag gick super, Johanna gav mig bra tips och råd igår som funkar väldigt bra. Nu vet jag på ett ungefär hur jag ska göra. Det känns iaf som vi blir mer svetsade till varandra för varje dag som går. Jag litar lite mer på honom han litar lite mer på mig, fortsätter det så här bra kommer vi känna varandra på lite mer en ett halv år. ...hoppas jag. Juste, igår anmälde mamma mig till våran första lokala tävling i Insjön. Blir en mjuk start L:D=80cm. Ska blir rikitgt kul. Om vi kommer nolla den gången så behöver vi komma nolla en gång till och vi är kvalade till vanlig hoppning med omhoppning och så, han är ju 6år och räknas som unghäst då vi tävlar avd:b. Tre nollor och vi får gå upp till omhoppnig som sagt. Han gick ju en nolla med hon som hade honom innan. Kul ska de bli iaf! Just nu sitter jag och kikar lite på facebook. Ska alldeles strax fixa in
dagens rid outfit. Ha det bra så länge!




Ni får en bild på söta elsa som var med och åkte båt idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0