slide show

mys morgon

God morgon alla fina!
Idag vart det en tiding morgon gick upp lite tidigare än vad jag behövde så jag somna i soffan efter jag hade ätit frukoskt, sen kom det ett sms från johanna där det stog "åker nu:)" PANIK! då gick allt heltplötsligt mycket fotare. Vi åkte upp till stallet för att skritta ut en sväng barbacka och mysa emma kom också upp. Vi var ute i umgefär 45min, mysigt va de! Trevliga tjejer! Fixade klart allt i stallet efter, rätt skönt att ha allting klart kl 11 på morgonen. Johanna skjutsade hem mig efter, jag ska precis ta tag i hand taget och inser att jag är ute låst. Jippie! Ringer borsan han var på jobbet, pappa med och mamma med. Som tur var slutade mamma tidigt så jag satt där bara en halvtimme. Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ska snart hoppa in i duschen och sedan dra vidare mot Lovisa! Uppdaterar mer senare idag! Ha en toppen bra dag gott folk!




Han ville inte bli infångad;)


Kommentarer
Postat av: Tuva Bagge

Hihi...

Lite kul faktiskt!

Tuva Bagge

2011-07-25 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0