slide show

tyvärr blev det tomt här...

Hej mina fina! Sitter och myser framför teven med telefonen i högsta hugg och lyssnar på lite skön musik. Tittade nyss på statestiken igen, runt 50 om dagen i tre dagar i rad! Inte dåligt, fortsätt såå!! :D Rid passet idag gick för bra för att vara sant! Han gick mellan hand och skänkel hela passet, han vände liksom med mig inte så att jag vänder först och han sen.. utan nu var han rikitgt mjuk och fin i båda bogarna! Glad cheey! Idag har jag vart jätte duktigt och tagit kort på både min och briskos outfit som ni kommer få lite senare. Imorgon ska jag vara med Lovis och Sofia det var ett bra tag sen jag såg dom, grymt sköna tjejer är det! Imorgon blir det program ridning för Johanna, sen drar jag till Lovisa. Nu ska jag fortsätt lysnna på musik och kolla lite mer på facebook. Ha en toppen mysig kväll gott folk!




favorit bild i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0