slide show

I'm into you

Hejsan! Sitter nu med Linnea och lyssnar på lite skön musik. Tror vi ska dra ut med båten sen sväng snart. Jag sov hos julia inatt, vi gick o la oss vid ett och kom upp 10 över 8! :D bra gjort tycker vi, när vi hade gjort iordning oss och käkat frulle var klockan halv 10. Riktigt bra! Mamma kom och plockade upp mig vid 10 sen drog vi till stallet och jag red ut en sväng barbacka med Elsa. Gjorde mycket mjukgörande i skritt samt lossade bogarna. Uffe hade terrängträningar på terrängen som vi gick förbi en sväng. Precis när vi kom så ramlade en tjej av, Brisko stog med örona framåt och började nervös bajsa, jag kände hur hjärtat slog på honom. Det var liksom som att han aldrig sett någon ramla av förut, fast han har ju kastat av mig så många gånger så han måste ju veta hur det ser ut;) haha. Uppadaterar mer ikväll! Ha det bra män o kvinnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0