slide show

21.21

Hejsan! Har nyss käkat mig propp mätt på kina mat! Riktigt gott är vad de är! Idag red jag för frida. Gick hur bra som helst. Riktigt rolig övning faktiskt hon ställde upp tre korner som jag skulle rida slalom igenom. Sen ökade hon på med en  för varje gång. Sen när alla korner var ute så skulle jag rida igenom igen, först svängde jag med händerna och "rattade" som man brukar säga. Men sen vart det så bra att jag bara behövde röra lite på höfterna så svängde han! Det är en rikitgt bra övning för er som vill komma ifrån dressyren lite ibland, sätt upp några korner och köör! Skit samma om häst går på tygeln eller ej, det är mest för att hästen ska kunna lyssna för så små hjälper som möjligt. För övrigt gick det jätte bra!  Sitter just nu och gör ingenting, såg på facebook att någon hade gillat "alla vi som gillar att pussas" ja men vem gör liksom inte det?? ska nog hoppa in i den gruppen;) haha. Tidigare idag var jag med ner till terrängen med Clara och Linn. Uffe har träningsläger i helgen, blir ju lite smått sugen på att vara med. Ser så sjukt kul ut! Hade sharm varit kvar hade jag lungt vart med. Hoppas jag och Brisko  kommer ut på terrängen och hoppa några hinder. Vilken dröm! Nu måste jag hitta på något annat kul! Ha en fortsatt mysig lördags kväll gott folk!



Små var vi... saknar dig stephen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0