slide show

kuul...

Nämn något som gjorde dig glad igår: mamma
Vad gjorde du kl 08 imorse: soov
Vad gjorde du för 15 min sedan: var i stallet
Det sista du sa högt: ska vi äta kina mat idag?? 
Det senaste någon sa till dig: voff

Vad har du druckit idag: saft
Vad var det senaste du köpte: godis tror jag 
Vad är det för färg på din ytterdörr: vet inte.. 
Vad är det för väder hos dig nu: mulet och lite blått

Godaste glassmaken: hmm chocklad, polka, daim och regnbåge
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aaa

Sover du tungt: det beror på..

Drömmer du mardrömmar: nej för jag har en drömm fångare! klart jag drömmer mardrömmar ibland..

Trivs du med ditt jobb: det vet jag inte..

Favoritklädsel: mjukis kläder
Favoritlåt just nu: David guetta - where them girls at och rihanna - man down
Vad ser du om du tittar till höger: fönster
Vad gör dig glad just nu: min heest 
Vad ska du göra härnäst: sitta lite mer vid datorn 
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: trött

Favoritgodis: stora surskallar och ferarris

Kläder just nu: svarta mjukis byxor och en hv polo tröja 
Sommarplaner: träna hästen
Hur många kuddar sover du med: 1-3

Spelar du något instrument: naaj 
Morgon eller nattmänniska: natt
 
Vad är viktigast för dig: Släkt, väner och djuren
 
Är du kittlig: undrer fötterna jaaa
Snarkar du: nej
Stjärntecken: vattunman eller hur det stavas...
'Äckligaste insekten: Spindlar,flugor fästingar 
Längtar du mest efter just nu: hoppa terräng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0