slide show

Sovmorgon!!!!

Godmorgon alla vackra! Har nyss vart ute med hunden och klockan är tjugo i elva, hoppas hon inte har gjort en olycka inne;) Det var rätt skönt att sova lite idag efter denna helg! Det var mycket välbehövligt. Ska snart cykla upp till stallet och packa en lunch påse tiol Brisko annars blir han utan. Sen ska jag vänta på att clara ska smsa, pappa och jag har tänkt att vi ska dra ut med båten en svängoch åka lite ring sen ska vi äta på leksands strand. Får se om clara går med på det. Just nu sitter jag och tittar på MTV tänk att dom spelar samma låtar om och om igen, dom är lite som rix fm tycker jag. Har nyss fått besked att mormor mår jätte bra och hon kommer hem från lasarettet imorgon!:D nu måste jag cykla om det ska bli något. Ha en fortsatt toppen sommardag gott folk! CIAO//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0