slide show

Överraskad!!

Har nyss kommit hem från en överraskande dressyrpass! AnnMarie kom fram med en påse med lite bling bling till mig för att sedan säga att jag ska vara med i dressyrlaget! Vart chockad kan jag säga! Först vart jag lite skeptisk men när hon hade ju redan köpt grejerna så då var det ingen otervändå! Så det är väll bara att sätta igång med att plugga in L:B1. Sjukt igentligen. För övrigt gick passet hur bra som helst tränade på llite saker från programet t.ex halter, tempoväxlingar i både trav och galopp och mycket övergångar som funkade riktigt bra. Han var riktig fin idag! Tror han va nöjd själv:) Nu måste jag gå ner och duscha lite. Headern kommer upp ikäll hoppas jag! Ha en trvlig kväll.

CIAO//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0