slide show

mobil inlägg 3

Godmorgon alla fina! Sitter i bilen på väg till rättviks crossbana för att kolla på kusin. Pappa säger att han kör som en galning, fast det är ju inte så konstigt heller. Han är ju galen på marken också sååå. Men det kommer nog gå bra. Idag är det meningen att jag ska dra till västarnor och båda med några kompisar. Efter det skakat dra till stallet och pyssla lite. Mamma och pappa är borta ikväll så jag och mms blir ensamma, antagligen så drar måns till någon kompis så jag blir helt ensam. Men det finns ju alltid kompisar!! Uppdaterar mer ikväll! Ha en toppen dag nu alla glada!:) CIAO//T (ursäkta stav fel)

Kommentarer
Postat av: Kusin Felicia!

De ee min grabb de ;)<3

2011-08-05 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0