slide show

I remebmer when we kissed... I still feel it on my lips

Hellu!

Ska snart iväg och äta på Moskogen så det får bli ett snabbt inlägg. Rispasset ida för Johanna gick super. Har kommit fram till en grej. Han behöver väldigt mycket fram ridining med mycket övergångar. Vi tränade mcyket på programet och finslipade det lite. Så det kommer bli mycket hård träning i dressyr här framöver. Idag har det hänt en tråkig sak också... Min mormor har haft svårt att andas inatt och ligger nu inne på lasarett. Mamma ska snart åka dit, själv kan jag inte åka dit pga tidsbrist. Hoppas verkligen hon klarar sig... hon är 81 år, så man kan ju alltid hoppas på det bästa! Jag älskar dig mormor. Så om det blir dålig uppdatering vet ni varför... Allt för mig denna gång. Ha det bra!




Ni får en fin låt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0