slide show

Hemma nuuu

Tjena!

Har nyss kommit hem från Göteborg galeet bra vecka! Ganska stolt över mig som åkte Atmos Fear som är 146m rakt upp i luften! Har också märkt att jag har gjort två fel på bloggen dels att jag har stavat fel på Liseberg då jag har stavat Lisseberg men det ska stavas Liseberg och så har jag laddat upp samma typ av inlägg två gånger men ni väljer själva vilket ni vill läsa. Medans jag har varit borta har Johanna tagit hand om Brisko. Han var jätte duktigt sa hon, han gjorde galopp ombyten på rakt spår, förvänd galopp och skänkel vikningar. Lite måste man få skryta ;) Johanna har också ryckt manen som blev hur bra som helst, ska bara be Emma att tunna ur den lite så blir det jätte bra. Imorgon drar vi upp till klubben och hoppar lite för Emma. Blir nog lite gymnastik/markarbetet eftersom han blir pigg och springer lite hejvilt. Tänkte också ladda upp lite bilder på saker jag har köpt. CIAO! T



Ett "B" som står för Brisko



Disco Brisko;)



Täcket fast inte grimman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0