slide show

En tidig morgon i stallet.

Vi hade morgonfodringen idag så jag gick upp vid 7. Fräste upp till stallet med mamma, gav alla hästar sin krafft och tog ut dom. Sen var det väll lika bra att rida och fixa när man redan var där. Så mamma började mocka och fixa medans jag skulle ta in Brisko. Han var på riktig bus humör och retades med mig. I hagen fick jag inte komma nära. Han galopperade runt runt osv. Sen stanna han då gick jag fram till honom igen men han drog! Tillslut fick jag sätta mig ner på marken och titta ner, då kom han och buffa på mig. Det var som han sa -Men hallå! Vi ska ju bara leka. Haha bus ponny;) Sen drog vi ut i skogen en sväng, elsa fick också följa med. Hon tyckte det var jätte kul! Hon sprang som en huvudlös höna när vi kom tillbaka var hon helt slut! Det var Brisko med. Så jag borsta av honom lite snabbt och sedan gick jag och Katrinne ner med dom till gräs hagen där dom står just nu och mumsar lite. Sitter nu och lyssnar på lite sköna låtar av Rihanna med Jossan, det är väll tänkt att vi ska dra till farmor och bada lite med lite folk men vi får inte tag på några så vi åker antagligen själva. Men det blir mysigt de också! Nu ska jag och jossan göra något kul som sedan kommer upp på bloggen!! Ha det bra!:)

CIAAO//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0