slide show

det blir tomt här igen

Hejsan alla glada!

Nu är jag på riktigt bra humör! Kan det bero på at jag har haft en underbar dag? Sovmorgon, åkt ring. Finns det något bättre? Vet inte hur det blir med hoppning idag, klockan är ju ganska mycket nu och vi får främmande sååå men man kan ju alltid hoppas på det bästa! Men ioförsig jag kan ju dra ut i skogen en sväng och hoppa lite där, det är ju rätt mysigt faktiskt. Det tror jag Brisko också tycker för han får inte så mycket krav på sig då. Just nu tittar jag på bilder på min gammla hyr på Sharm och lyssnar på fina låtar. Hur kan man älska och sakna någon så mycket? Visst jär är helt såld på Brisko med men det är en annan sak liksom, det kommer dröja ett långt tag innan jag får se Sharm igen. Brisko kommer jag se varje dag i 4 års tid. Bara att få åka ner till Karlshem och får klappa honom skulle ju vara världens lycka! Usch.. snart kommer jag börja gråta. Nu måste jag tänka på något annat. Så, ha det bra nu!




Ni får två bilder på honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0