slide show

California king bed

Kom nyss hem från stallet där vi provade sadlar. Tyvärr var Morris&Nolal alldeles för liten för mig. Som tur var hade Petra en dressyr sadel till salu. Vi la på den och den låg hyffsat bra, så ikväll ska jag prov rida i den. Tror jag ska ha den när vi rider för Frida vet inte riktigt. Men det visar sig. Brisko står nu nere vid gräshagen och äter lite, ridningen blir ikväll. Får hoppas att det är lite svalare då. Det är rätt mysigt att rida i solned gången eller vad tycker ni? Haha ni som inte håller med hästar kankse inte vet menmen.. ;) Snart ska jag och mamsen dra till Farmor och bada lite, hade tänkt att clara skulle med men hon vill inte svar på mitt sms. Men nu ser jag ju på Facebook att hon åker vattenskoter då är det inte så konstigt att hon inte svarar;) Haha. Men nu måste jag dra!
Ha en fortsatt bra dag män o kvinnor!!



Ni får en bild på finaste Demek

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Söta Demek! Jag är också på jakt efter en dressyrsadel, inte så lätt att hitta rätt! ;)

2011-07-14 @ 21:20:18
URL: hhttp://ryttare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Svar till Katrinne. Ja ucsh det är svårt;)

2011-07-15 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0