slide show

BUZZZZZ

Sitter nu och tittar på när små barnen schwabes och nygårdh spelar buzz. Lukas är lite sur för att han aldrig vinner... satckarn. Hoppträningen idag gick väldigt bra förutom att jag dök i backen en gång men jag ju redan nu säga att det vart ett missförstånd. För han hoppade va lite tidigare än vad jag hade tänkt. Så jag hamna bakom sadels och ahde redan då tappat balansen och då passade väll han på att busa lite så han svängde lite så då dök jag. Men det gick hyfsat bra förutom att jag rammla rakt på höfte så har lite ont bara. Men som sagt förutom det så gick allt bra och det var riktigt bra övningar. Tänkte att ni får dagens rid outfit imorgon då kanske ni får två kul va?? ;) Imorgon står dressyr på schemat och det gör det resten av vecka också efter som dressyr laget drar igång 28 augusti. Som tur är ska vi ha ett träningsläger första helgen i augusti så det känns bra för då får vi hjälp med allt! Nu måste jag rycka in här och spela lite eftersom lukas seriöst hålle rpå att alcka ur!!

CIAO//T



Om det gick att beskriva dig med ord!


Kommentarer
Postat av: Katrinne

Vad fin du är!!!! Vilken fin blogg!!!!

2011-07-12 @ 22:45:40
URL: hhttp://ryttare.blogspot.com
Postat av: ulrika

Vilken fin blogg du har!



Och gud vad kul att du ska vara med i laget! Kommer bli superbra :)

2011-07-12 @ 23:47:27
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Svar till katrinne!

Tack tack!

2011-07-13 @ 12:25:02
Postat av: Svart till ulrika!

Tack så mycket, du med!



Ja det ska bli kul lite nervös bara. Ja vi får ju hoppas på det bästa!:)

2011-07-13 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0