slide show

best thing i never had

Har nyss varit och lämnat en present till Petra somtack för att hon tipsade oss om Brisko. Imorgon följer jag med Johanna till Falun. Ska blir riktig spännande, det går ju så himmla bra för henne och Stacy nu. Hoppas hon verkligen är lika fin på tävlingen som hon ät på träning! Då kommer dom komma långt kan jag säga. Akta er alla dressyr ryttare som rider stor häst och medel svåra program! Sitter just nu och lyssnar på en skön låt som får mig att tänka tillbaka i tiden då jag mellan stadiet med min älskade klass, som nu har spritlas (stavning)... ska ändå bli rätt trervligt att börja sjuan, men...<3 Aja... på söndag ska jag träna för Ann-Marie, för det ska jag va med clara är det tänkt. På måndag ska jag träffa min käre vän Lovisa som jag inte träffat på år och dar, rikitigt kul ska det bli! Skriver nog mer om det lite längre fram i planeringen. Uppdaterar mer imorgon runt 6 på morgonen, kul va? Då måste ni vara vakna! Nejdå sov så länge som jag skulle ha gjort.. typ till 12;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullig du är då! :)

2011-07-23 @ 17:59:53
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0