slide show

23.15

Hej alla fina!
Sitter nu och myser i min onepiece framför teven. För ungefär en timme sen kom jag in och var klar med gräsmattan. Det är väldigt rofyllt att gå runt där med musik i lurarna och vara i sina egna tankar för ett tag. Så nu är jag ett steg närmare system kameran som jag har bestämt mig för! Rid passet idag gick sådär... Kändes kondstigt på något sätt tror nog mycket satt hos att jag red i ny sadel. Ha lyssnade inte på mig när vi skulle göra avbrott, han rusar liksom in i traven om vi bryter av från galopp, men vi för hoppas att det händer något magiskt eftersom han kommer gå för frida två dagar nu. Dagens rid oufit får ni på text. Hoppas ni litar på mig. En marinblå kingsland tröja och ett par crw jeans ridbyxor och ett par svarta domani strumpor. Imorgon tänkte jag att ni får hästens oufit eftersom han kanske kommer vara lite finare imorgon än vad han brukar vara;) kommer nig inte kunna sova inatt eftersom jag tuppade av vid tre tiden och sov till halv fem! Det kostar att ligga topp;) nejdå.. Tror jag bara var almänt trött. Så det kommer nog bli en lååång kväll. Hoppas papi sitter upp med mig och ser på lite filmer eller något. Nu måste jag titta vidare på tv! Han en fortsatt trevlig kväll män o kvinnor!! (verkar int som det går så bra döe min frågestund.. Så antagligen struntar jag i den om det inte kommer någara frågor snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0