slide show

22.51

Har nyss kommit hem från en superduper mysig kväll vid tibble strand som bjöd på god mat, trevligt sällskap och lite bad/vatten krig. Sitter just nu och lyssnar på Rihanna. Känns som jag har blivit lite fast i hennes musik, helst Man down och California king bed. Riktigt bra låtar enligt mig!! Tror jag ska hoppa ner i sängen och sova lite eftersom jag var såå duktig att dra ig upp ur sängen kl 07.00 imorse. Imorgon kommer jag noga sova bort halva dagen som vanligt. Sov sött tänk på snygga killar/tjejer om ni har svårt att sova! Det ska iallafall jag göra;)

CIAO// T




Min prinsessa som slockna i min säng här om dagen. Det var riktigt mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Sötis!!!!!!!

2011-07-12 @ 22:44:56
URL: hhttp://ryttare.blogspot.com
Postat av: Svar till katrinne!

Ja hon är sööt:)

2011-07-13 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0