slide show

15.00 och det är frerdag!!

Hellu! Har nyss käka lunch som bestog av fiskpinnar, stekt potatis och kall sås. Det var riktigt längesen man åt det! Brisko får vila idag så ska vi rida ut en sväng imorgon istället. Imorgon ska jag med Johanna till falun. Hon ska tävla dressyr så det kommer nog upp en och en annan bild och kanske film om det är okej för henne. På tal om film.. så har jag lagt ut filmen på youtube när vi var i Älvdalen och hoppade. Så den kommer jag länka till er så kan ni gå in och kika om ni vill. Ska lägg upp bilder på det mamma kom hem med igår. Är riktigt tacksam för dom grejerna! Tack mamma!! Uppdaterar mer ikväll. Ha en fortsatt toppen dag gott folk!




schockemöhle dressyr schabrak. mörk blått


Glen Gordon skydd fram och bak. Svarta


Gold medal dressyr gjord. Svart


http://www.youtube.com/watch?v=7Tja-Y_8w2s&feature=mfu_in_order&list=UL

filmen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle du svara på frågorna idag? :D

2011-07-22 @ 15:23:00
Postat av: svar till Anna!

Ja det är det tänkt, inte så många frågor då men kl nio ikväll blir den besvarad:D

2011-07-22 @ 15:32:26
Postat av: Anonym

Sv; jag ääälskar brisko mest av allt! Saknar han gryymt mycket! Men han ser ut att må toppen iaf :) skulle du vilja lägga upp några hag bilder på honom som jag kan ta och bara titta på? Skulle vara grymt snällt av dig (a) <3

2011-07-22 @ 17:20:02
URL: http://fannyjooo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad snyggt Schabrak! Finns det på hööks? :)

2011-07-23 @ 13:11:29
Postat av: svar till hanna

det är bra snyggt tycker jag oxå!

Nej det gör det inte... men på ryttarstugan:)

2011-07-23 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0