slide show

I WOULD NEVER GIVE UP ON SOMTHING THAT SO STRONG

Det blev en sväng nere på terrängen idag med Johanna. Skrittade bara och kände lite på honom. Han är fortfarande fic och lyhörd i skritten vilket känns toppen! Provde även det nya Nova bettet som tomten kom med! Han funkade bra på det tycker jag, tuggade riktigt fint. Nu skrittade vi ju bara på det men hoppas det blir lika bra i dom andra gångarterna också! Ska ha det att variera med är det tänkt. Nova bettet är ju snällt för ddom i munnenjn, så jag antar att jag kommer ha det när jag rider ut och tar det lungt med honom. I dom andra lägena har han sitt tre delade järn bett som han också funkar bra på:)

Tjenare förresten! Allt bra med er? Mig är det toppen bra med iaf:) Väntar på att Clara ska komma hit, var ett tag sen jag såg den människan. Ska blir riktigt kul iaf, vet bara inte vad vi ska göra med det visar sig;)

Har även tagit några bilder som jag ska dela med mig!:)

Puss/t









Kommentarer
Postat av: Christine

Kiko ser lidande ut xD

2011-12-28 @ 20:33:24
URL: http://leksandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0