slide show

TODAY

Mamma hade varit jätte snäll idag genom att fixa stallet åt mig today! Brisko kommer ha vintervila nu och tre veckar framöver, då jag kommer gå med honom ute i skogen för att hålla igång magen nu när det är kallt så vi inte får några kolik anfall. Har även satt upp hönät i hagen som han får pilla med för att hålla igång magen. Ska ta en bild på det någon dag här fram över så ska ni få se. Riktigt bra är dom! Dom håller igång magen, dom äter saktare och slipper hålla på i snön och bli kall i magen. Dock har han inte fattat han ska äta ur de.. Men han lär sig nog om ett tag:)

Dagen idag har gått snabbt som alla andra måndagar gör, och det tackar vi Gud för!! Skype väntar lite senare, annars är kväll luugn. Ha en fortsatt trevlig dag mina fina!:)

Puss/t



Ni får två dunder härliga bilder på mig och min fin fina kompis Ece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0