slide show

SÖNDAG 11:27

GodMorgon mina fina!
Har sovit hos Emma inatt, såg på filmer igår kväll, snakade lite i telefon osv. Gik och la os runt 2 om jag minns rätt. Vaknade för en stund sen.  Redan fullt liv här i huset! Ska snart ringa mami så får hon komma och hämta mig så jag kan välja kläder till Volleyboll turneringen.. Nördar ska vi vara. Tacksam för tips!:)
Ska försöka klämma in stallet ganska tidigt idag så jag kan göra något annat kul på dagen. Vet dock inte vad.. men det visar sig! Nu ska jag avsluta detta meningslösa inlägg. Puss!/t
Ni får en bild på mig och Sharmis, kommer ett enskilt inlägg om vad jag har gjort som handlar om honom. Stay around!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0