slide show

SHARM

Tog mig mig i kragen igår eftermiddag och ringde ner till Ridskolan där Sharm stog. Fick inget svar.. men efter en liten stund ringde dom upp och då vart jag alldeles skakis så mamma fick svara. Hon var borta i ungefär 5min och pratade med dom där nere. När hon kom in i stallet där jag sog och borsta Brisko frågade jag vad dom sa. Då sa hon att dom hade sagt att det var jätte kul att vi ringde och att vi var såå välkommna ner dit! Glädje tårarna började spruta!!
Han står på lösdrift med en annan häst från Aud. (tjejen som hyr ut alla ponnysar)

Så någon helg här fram över så åker vi ner till Olunda! Vart det nu ligger?;)
Har reserverat ett plats i bilen till dig Christine!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0