slide show

@ emmas house!

Tänkte slänga in ett snabbt och rörigt inlägg. Som överskriften lyder så är jag hemma hos Emma. Snackade nyss på Skype med en alldeles för bra kille! Spela Monopol har vi också gjort, inte på Skype då utan med Emmas familj. Riktigt mysigt och kul. Kom på friparkering och fick en massa cash! Tur? -Nej, skicklighet. Eller hur blev det där?;)

Imorgon ska jag böra sätta igång min fin fina ponny! ska skritta 3-4 dagar, trava 3-4 dagar (ordentligt den sista dagen) galoppera 2-3 dagar. Sen får vi hoppas att allt flyter på. Kommer ju ta det oerhört lugnt efter dom här dagarna också, då biler det ungefär 4-5 dagar "riktig" ridnig med alla gångarter. Sakta men säkert:) Det bästa för min prins.
Nu ska vi lyssna lite på musik och njuta av lovet.  Ha det så himmla bra nu peeps! puss/t
En bild på Elsa Pelsa i vintras för ett år sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0