slide show

15:44

Kom nyss hem från stallet. Har t.o.m hunnit att duscha på ca: 20 min, go go!!
Brisko fick vila idag vilket känns riktigt värdelöst eftersom han inte går hårt alls. Men shit happens. Borstade och myste ett bra tag! Skrutten min. Han njöt såg det ut som, han vilade med ena bak hoven, hängde i grimman där han satt fast, och gäspade (stavning) stup i kvarten! Sen var vi ute och gick en pytte liten sväng.

Tjaa förresten!:) Hoppas allt är bra med er? Själv mår jag tipp topp! 
Sista dagen på 2011, så vad säger ni? Bra eller dåligt år? Själv tycker jag att det har vart det bästa hittills!

Kvällen kommer bli fullspäckad! Kommer ha en massa gäster här hemma! Det kommer bli fullt hus det lilla jag vet iaf. KulKul! Kameran kommer finnas till hands så det kommer antagligen komma en massa bilder!

Kände att det bleve en massa "kommer" och "komma" ord i inlägget.. haha sånt händer!

GottNyttÅr på er!:)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0