slide show

fredag morgon

Godmorgon alla fina!
Vaknade för en stund sen, ska snart gå ner och äta frukost. Har inga stora planer alls idag. Kanske dags att njuta lite av sommarlovet eller? nej, full fart ska det va! Brisko fick ju vila igår eftersom jag var borta mesta delen av dagen. Så idag ska han få gå ett pass bak på banan. Eftersom jag måste rida i hoppsadeln idag kan jag inte sitta ner, så det får bli mycket mjukgörande. Vet inte riktigt när jag åker till stallet. Det är ju rätt trevligt att vara där vid lunch fördå är alla där. Även väldigt skönt att vara där på kvällen för då är man lite själv och det är ju inte helt fel det heller. Men som det ser ut nu så åker jag nog upp om en timme ungefär, för er som ville veta det. Antar att jag blir kvar där en stund också. Det blir en seg dag helt enkelt. För er som vill veta vad jag drömde inatt... det var nog den bästa drömmen på länge! Vi åkte till Stockholm för att shoppa och ät god mat. Då kom jag ju på att Sharm står i Sthlm, så vi svängde förbi Karlshem. Då såg jag en svartvit sak  i hagen. Jag gick fram till hagen och såg honom. Ropade på honom och han kom. Shit nu börjar jag gråta, på rikitgt. Aja, han kom fram till mig och buffade på mig  och vi stog där och myste minst en timme. Sen var vi tvugna att åka därifrån. Det var jobbigt. Precis då kommer Elsa och slickar på mig så jag vaknar.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0