slide show

Morgon 10:17

GodMorgon! Jag och pappa skulle ju jobba lite på gårde idag, men eftersom det är sånt här piss väder så blev det inget. Så istället laddar vi batterierna till Falun med Johanna lite senare idag. Just nu kollar jag mamma och pappa på derssyr filmern från igår som ni också ska få någon gång. Är faktiskt riktig nöjd med honom kommer leva på känslan som jag hade i l:1 ett bra tag! Finfina ponny. Första gången vi rider en lokal l:b1 både för honom och mig. Och han kammar hem hela 60% på första debuten! Älskade vän.
Nu ska jag gå och käka frulle kanske slänger in ett snabbt inlägg lite senare innan jag åker upp till stallet. Puss/t
Lilla elsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0