slide show

Frida träning

Kom nyss ut ur duschen. Träningen gick hur bra som helst! Rikitgt nöjd med honom, ska bli spännande och se imorgon om det har gjort några framsteg. Så när vi kom till stallet fick han streschade ben och en sval dusch och sin eftermiddags käk, det var mycket välbehövligt tyckte han. Hoppas han är lika pigg och fräsch imorgon. Såklart ville jag ju upp och titta på när dom andra red. Så mamma skjutsade upp mig till klubben där Johanna satt och kollade. Satte mig brevid henne och började små prata lite. När jag kom in i bilden var det Elsa och Gonza (Eller Gåni som jag brukar kalla honom) tur att rida. Dom är så sjukt söta så man kan äta upp dom. Gonza är hel vit med grå savns och man. Elsa klär honom i ljusblått som är riktigt snyggt. Har tyvärr ingen bild på dom två, men det kanske kommer i något inlägg lite längrefram. Efter dom var det Emma Danielssons tur att rida (www.memmalotta.blogg.se) med hennes häst Ratima. Deras outfit var ljusrosa idag, riktigt gulligt var de. Dom två är mest inriktade på fälttävlan tror jag. Så dom tränar mycket hoppning och dressyr eftersom dom två grenarna ingår i fälttävlan. Det var lite info om dom två för er som är intresserade. Just nu luktar hela huset grillat och det är ju inte heöt fel! Gäster kommer snart, ja gäster och gäster, kan man kalla dom homeisar? Vi har ju känt dom hela livet. Så det är nog ett bra ord för dom. Uppdaterar kanske mer ikväll beroende på vad kvällen bjuder på. Ha en toppen kväll alla fina! /t


Ursäkta frillan men tänkte styla lite för er och ta av hjälmen, men för er vuxna som läser detta har jag ridit med hjälm hela passet;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0