slide show

you simpley the B.E.S.T.

Heej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat tidigare idag men det har vart ganska fullt upp. Sov hos emma inatt, rikitgt mysigt! Så imorse drog jag och mamma till borlänge och shoppade lite häst grejer. Sen bar det av till stallet. Äntligen hoppade vi idag. Har film också. Det är bara två  hinder så det är inte så intresant menmen. Så den ska ni få! När jag kom upp till stallet idag så hade det hänt något tragiskt med Stacy. Det hade kommit en transport i full fart på en lite grusväg förbi hagarna. Så hade helt plötsligt transporten lossnat från bilen och Stacy har på något sätt blivit halt. Vet inte om har fått något på sig eller om hon har springit sig halt. Jäkligt synd iaf. Hon och Johanna har ju precis kommit igång med tävlingarna sen i vintras (då hon också var skadad) och det gick riktigt bra för dom. Tråkigt. Hoppas hon blir bra så snart som möjligt! Ikväll kommer mammas syster och hennes ny "kille" kan man säga så när dom är 45-50+?? Jaja.. Julia kommer ikväll också, var ett tag sen jag såg henne! Så antagligen så kommer väll vi dra igång eftersom det var längesen vi såg varandra. Brukar va så, mamma brukar tycka det är rätt jobbigt men vad ska man göra när man ligger dubbelvikt på golvet av skratt?? Hon är bäst iallafall. Nu ska jag fixa med film klippet som ni ska få. Ha det bra gott folk!

CIAO//T

 
Du är bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0