slide show

Super bass

Hejsan!
Sorry för sen uppdatering men så fort jag kom hem från hoppträningen åt jag och sen kom jag på att jag har enn uppsats att göra till imorgon, men den är klar nu. Puuuhh! Hoppträningen idag gick hur bra som helst!! Dök i marken en gång, har film på det som ni ska få;) Hahah han vart rädd för muren och jag var ite med så han vände och jag hängde på sidan och sen släppte jag för jag tappa balansen helt. Så går det när man har en bebis man rider på och dålig balans. Förövrigt gick det hur bra som helst!! Duktiga ponny. Imorgon ska jag rida igenom programet en sista gång för Johanna innan tävlingen! Det börjar närma sig nu, taggad till tusen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0