slide show

sämst

Förlåt för en grymt dålig uppdatering... Men nu är jag tillbaka! Jag har blivit lite dagblind så jag kommer inte berätta om daganrna jag har varit borta.Men ni kommer få lite bilder. Men kan berätta om gårdagen och idag. Igår så vakna jag upp hos steffi tror jag.. haha ni kanske tror att jag har vart bakis men det har jag inte.;) Dom åkte till Siljansnäs för att rida tillbaka Ridskole hästarna från sommarbetet. Så mamma kom och hämta mig. Sen åkte vi upp till stallet där jag träffade Johanna så vi red ut en sväng. Sen åkte vi iväg med Demek till Mora Ridklubb, dom ska ha honom på prov en vecka för att sedan kanske köpa honom. Sen efter vi hade gjort de så kom det en tjej och masserade Brisko. Kvitter hette hon, rikitgt duktig var hon! Han tyckte det var jätte skönt! Sen drog jag hem till Julia en sväng, sen drog vi vidare mot Sunnanäg där vi träffade Wilma och Clara och deras familjer. Så den eftermiddagen bjöd på skratt, mat, fyrhjuling och ring! Skoj var det!Så vi sov vi över där inatt, så imorse skjutsade Uffe hem mig och Julia. Sen drog jag upp till stallet och red ut med Celine och hennes nya ponny Lester! Mysigt var det. Passade också på att känna efter hur Brisko kändes efter massagen. Han var otrloligt mjuk och fin i bogarna, vi gjorde lite krumilurer mellan träden och han följde med rikitgt bra. Så massage kommer det bli fler gånger!:) Enjoy life and have fun! /T



Celine och hennes nya ponny Lester!:)

Bubbelpooooooolii!

bästa<3

Mys prominix med Disco Brisko i skogen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0