slide show

ridhuset again

Hellu! Sitter i Insjöns ridhus och kollar på johanna som rider för kerstin. När vi har kommit hem så ska jag och Christine ner till siljan och plaska lite i vattnet med hästarna, kul kommer det bli! Tidigare idag så hoppade jag och clara ner i containern där vi tömmer avföringen från hästarna, myys! Fast nej, första och ända gången jag kommer göra det kan jag säga! Det var en massa flugor och jätte varmt, äh fyfan va vidrigt de va! Vi har film på det oxå, så den kommer ni få senare någon dag om ni vill dårå;) nu ska jag fortsätta kolla på träningen, ha det bra gott folk!:)/t

Kommentarer
Postat av: Emma Danielsson

Nu är det verkligen befogat att kalla er för SKITungar ;)

2011-08-18 @ 22:07:45
URL: http://memmalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0