slide show

natten hos stephen!

Nu ligger vi båda här i sängen helt sömnlösa... Var nyss upp och åt en tallrik kalas puffar och mjölk. Tror nog det var två år sen jag åt det. Gott har det iallafall! Imorgon har jag inga planer alls, blir nog en seeg morgon här vilket är skönt. Sen drar jag vidare upp mot stallet och ridapsset blir en sväng i skogen såsom det ser ut nu. Sen på fredag och lördag är det frida träningar vilket ska bli toppen!!:) har också tvingat stephanie att följa med mig till Louise haaga nästa månad. Wehoooo!! Nu ska vi fortsätta försöka fåhit den där lilla pojken som lämnar sömngrus i ögonen så vi kan sova resten av natten! Puss/t

Kommentarer
Postat av: Emma Danielsson

Men vad kul med Louise i september! Visste inte att du fått plats nu. You're gonna love it!! :D

2011-08-11 @ 12:40:51
URL: http://memmalotta.blogg.se/
Postat av: svar till emma!

haha vet inte om jag har fått plats, men man kan ju alltid hoppas!:D

2011-08-11 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0