slide show

morgon

Godmoning swethearts!
Vaknade för en stund sen, så jag och Stephanie sitter och kollar på tv samtidigt som vi käkar frulle. Blir nog kvar här en stund, sedan drar jag vidare mot stallet där världens bästa ponny väntar på en mysig tur i skogen. Efter det drar jag vidare mot Julia, vet inte rikitgt vad som kommer hända där eftersom hon har tagit ut plattan och skruvarna, så hennes fot blöder och är som spaghetti säger hon. Låter inte så värst trevligt tycker jag. Imorgon är det frida träningar som står på schemat! Då kommer ni få Briskos outfit och min kan jag lova!! Ni kanske får en nån bild om jag får med mig Steffi, får se. Film får ni tyvärr inte;) Självisk! haha. Ska även fråga Hannah om hon kan lägga till lite fler bilder på headern, vor ju inte helt fel. Dom andra bilderna börjar bli líte gamla men dom får självklart vara kvar. Det var allt jag hade att bjuda på just nu. Uppdaterar mer senare idag! PUSS/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0