slide show

Min ponny är bäst!

hejsan!
Kom nyss upp från middagen som bestog av rostbiff och potatis sallad. Mums! Blir hemma ikväll eftersom månsen har kommit hem. Känns bäst så. Träningen idag var sjukt bra! Brisko skötte sig ellegant! Sjukt nöjd, lyssnade och var allmänt duktig helt enkelt. Desto bättre det går desto roligare blir de! Min ponny är helt enkelt den bästa! Linnea var med och filmade så film får ni ändå!:) ska bara fixa lite med dom. Imorgon får han chilla lite, blir en lugn sväng ute i skogen. Får se om någon hakar på, annars är det ju mysigast att rida lite själv då och då. Sen på fredag så kommer Johanna rida honom, han behöver en starkare ryttare som kan rida till honom lite då och då. Så det ska bli spännande! Hon är ju riktigt duktig så det finns väll inget annat att tro än att det kommer gå toppen bra! Just nu så lyssnar jag på lite gammal musik som jag har på min spellista på Spotify, man ändras verkligen i musiksmaken genom åren! Det var allt för mig denna gång! Ha det toppen nu alla fina!/t





Kommentarer
Postat av: Emma Danielsson

Ja idag gick det verkligen strålande! :) Duktig ponny men DUKTIG ryttare såklart, annars händer inget vettu ;D

2011-08-17 @ 20:53:32
URL: http://memmalotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det måste jag få hålla med om det Emma skrivit! Sen att det bara ser bättre och bättre ut från gång till gång är ju bara ännu bättre. Du gör ett SUPER jobb Tilda :D

2011-08-17 @ 22:58:19
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Svar till emma och johanna

Tack så mycket ! Jaa min ponny är helt enkelt bäst:D

2011-08-18 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0