slide show

malung

Godmorgon! Klockan är nu 07:40 och vi är påväg till Malung med hästar och kittet! Äntligen, riktigt taggad nu fast också riktigt nervös. Jäjä det går nog över. Kl sex gick vi upp imorse, inte så yber tidigt ändå några gånger har det ju blivit fem på morgonen. Johanna kommer också med på tävlingen påtal om något annat. Toppen blir det!!:-D hon red min prins i typ 20 min ogår bara för att känna på honom. Han såg riktigt fin ut och hon sa att han var riktigt läcker så det blir nog hur bra somhelst. Men jag har inga stora krav alls faktiskt, vi ska bara ha kul har jag bestämt mig för;-) nu ska vi fortsätta poppa här i bilen, ha det bra!:) PUSS/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0