slide show

kvart i tolv, hemgång från sjukhuset...

Förlåt för att jag bara avbröt förra inläget, men min brosa åkte ju in på lacarettet då han åkte av vägen med moppen. Som tur var det inget allvarligt, ett brutet nyckel ben, lätt hjärnskakning, muskel blödning och lite skrubbsår. Vi bråkar väldigt mycket och säger att vi hatar varann, men nu när det händer något inser jag verkligen hur mycket jag älskar honom och att jag ångrar allt dumt jag har sagt till honom. Blev svimfärdig när jag såg honom liggandes på sängen. Kände hur det svartnade för ögonen ogch började svettas som en gris och blev jätte groggy, klarade inte av att se honom där. Usch... Över till något annat. Ridpasset idag gick bra, vart en sväng ute i skogen. Han var rädd för allting t.o.m saker vi har gått förbi förut. Bortsätt från det gick allt bra, han har slutat att bocka iaf. Han drog på riktigt mycket upp för yttermo backen, kände hur adrelaninet pumpade på både honom och mig. Kul var det! Känner att jag litar mer på honom nu. Imorgon är det hoppning som vi ska göra! Åter kommer med uppdatering imorgon!/t (ursäkta stav fel, mobilen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0