slide show

kräftskiva!!

Tjenis peni klenis! Sitter här nu med min käre vän Stephanie, hon får stora problem på datorn eftersom den är så seg hon kan ju inte lyssna på sina låtar;) Ridpasset idag gick toppen bra! Kände verkligen att gårdagens gav resultat! Duktiga ponny!:) Imorgon ska jag nog ta ett pass bak på banan och bara känna hur han käns. Senare ikväll ska jag hem till Tibble på kräftskiva! Inte helt fel då, skal djur är så gott! Kan äta till förbannelse. Så kräftskiva måste nig vara en av dom största höjdpunkterna på sommarlovet!Ni kanske får en och en annan bild vem vet;) Aja, På  tal om sommarlov... bara 9dagar kvar nu... usch. Tur att man har kompisar och häst som livar upp en! Vet inte vad jag skulle göra utan dom.
Ska ändå bli kul att träffa alla kompisar, men jag har ju inte kommit i någon bra klass sååå. Men det blir noga bra i slutändan. Nu ska vi fortsätta lyssna på musik!Fortsätt njut av dagen gott folk, njuter ni inte? Men sätt igång då!:)/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0