slide show

!

Hej! Förlåt för sen uppdatering men det hart vart mycket idag, igen. Vaknade av att Harald ringde mig vi halv tolv och sa att han och jonas väntade nere på noret. Då vart det lite brottom, skyndade mig på med kläder och kasta i mig två mackor. Sen cyklade jag ner till Sibylla där dom väntade, när jag kom så fick jag en kram av båda då insåg jag hur mycket jag har saknat dom och älskar dom. Så vi drog till American pizza och där tjockade dom sig ordentligt! Sen drog vi hem till Harald och hämtade bad kläder sen drog vi vidare mot Barkdal och badade lite. Sen tog vi cyklarna och trampa oss hem hit och hoppade studsmatta i någon timme. Sen drog dom och då passade jag på att åka till stallet. Tack för en rolig dag boys! Shit nu skriker mamma att måns ligger på lacarettet så måste dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0