slide show

Champagne showers

Hellu! Kom hem från skolan för ungefär en halv timme sen. Riktigt skönt faktiskt, skippade lunchen och drog hem ist så nu sitter jag är och glor sönder på mtv och väntar på att min vän clara ska komma. Ikväll ska jag rida för Johanna vilket kommer bli hur grymt som helst! Hoppas verkligen han är lika fin som han har varit dom senaste dagarna. Och sen på tävlingen fårr det gå som det går har inga stora krav alls det ända är att vi ska hålla oss kvar på banan;)och ha kul såklart! Och det ska vi.För att gå in på något helt annat så har jag utvecklings samtal imorgon, jag har inte gjort något annorlunda förutom att komma försent med två minuter dom har lektionerna vi har haft idag;) haha undra hur det här kommer bli... Får väll bara skärpa till mig lite så går det nog bra. Uppdaterar mer senare idag. Ha det topppen sweethearts!/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Layouten är gjord av Hannah Persson
RSS 2.0